lørdag 30. desember 2006

Daglige "andakter" i 2007

Ny undervisning hver eneste dag på www.jesus-kristus.blogspot.com

Vi tror ikke på nyttårsforsett.

Derimot tror vi på å vandre i tro.

Fra og med 2007 kommer vi til å legge inn daglige undervisnings artikler,rett i fra våre hjerter til ditt hjerte med ny frisk åpenbarng fra himmelens Gud.

Et tips er å legge denne siden inn som en fast startsside og du vil få din åndelige mat servert med en gang du klikker deg inn på nettet.

Smakelig måltid


Disiplene

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg besøker denne siden hver dag, så jeg gleder meg til det som kommer her!

Takk!

Jan Ingar sa...

Et veldig snilt tiltak, men la det ikke bli et åk, kjære disippel! Den dagen ikke får tid til å legge ut en post, så vit at det er ingen fordømmelse for den som er Jesus Kristus!

Anonym sa...

Takk for oppmuntrende kommentarer brødre.

Undervsiningen vil handle om Guds Agape til oss som forvandler, helbreder og gjenoppretter.

Jan Ingars bekymring taes til etterettning, men siden den fullkomne kjærlighet driver frykten ut skal dette gå bra...;-)

Disiplene

Guten sin sa...

Takker for mange flotte retter.
Gleder meg til serveringene i 2007.
Flott at vi kan få del i disse fantastiske sanheter.
Det gjør meg rett og slett glad :-D
Skip Ohoy

Anonym sa...

Blir vel mye kristenspråk her... På meg virker det som at denne siden er tenkt for kristne som har hørt undervisning i alle år, og ikke for de som ikke vet så mye. Kanskje er disiplene mer opptatt av å prate enn å gjøre det de prater om?

Pippi

Anonym sa...

Kjære Pippi,

Du har et poeng. Men følg med i 2007 så skal vi love deg at du vil få en hel masse ut av de korte "andaktene"

Disiplene