onsdag 1. januar 2014

Mål for 2014

Paulus sier: Ønsket jeg å være mennesker til lags, var jeg ikke lenger Kristi tjener. (Gal.1:6-10)

La oss i 2014 bestemme oss for å være Gud til lags og ikke mennesker. Menneskers vilje er som en bølge på havet som drives hit og dit, men som til slutt dør ut. Guds vilje er av evig verdi og det er til slutt HAM vi skal gjøre regnskap for.

Livets mening er ikke å være populær eller å klø andre mennesker i øret med populære utsagn eller doktriner. Livets mening er rett og slett å mene det Gud mener, tro det Jesus lærte og praktisere det Bibelen sier at vi skal praktisere.

I år håper jeg og ber jeg at både du og jeg skal VÅGE å stå for alt det Bibelen står for slik at ikke saltet mister sin kraft og som gjør at vi er lys i en verden som desperat er i behov av lys.

Ha en utfordrende, men lykkelig og velsignet 2014

Ingen kommentarer: