onsdag 13. februar 2008

DET GIKK!

Takker for all forbønn. Nå har vi endelig ankommet Filippinene. Skulle jo bare mangle etter å ha reist med fly i ca ett døgn.

Turen gikk stort sett greit. Noen utfordringer hadde vi jo. Etter en kolossal turbulent periode over Himalaya, måtte noen i reisefølget vårt "henge over flyets doskål" en lengre periode. En annen ting var det sjokket jeg fikk når jeg spurte Lufthansas flyvertinne "Når lander vi i Manila" ,hvorpå hun svarte "Vi lander ikke i Manilla".

Etter å ha strevd på gebrokken tysk og vist på billetten at jeg faktisk skulle til Manila, uansett hva hun måtte mene om den saken, viste hun meg bastant og med tysk bryskhet tilbake på plassen min og sa "Vi skal faktisk først til Kina tiltross for at du vil til Manilla". Hva kunne jeg gjøre med det?? Vel ikke stort, så i dag har jeg faktisk vært i Kina en liten tur...

Nedenfor følger dagens andagt. Vi setter fortsatt pris på forbønn. Det ser ut som om vi skal ha fler møter enn forventet samt at vi skal få være med på arberidet i slummen.

Sammen er vi dynamitt.

Disiplene

Ingen kommentarer: